Zgadzam się z jednym z postów poniżej o filmwebowcach którzy nie znają się na kinie, ale moje 7/10 jest zupełnie szczerą oceną, która mi się nasunęła po seansie ;)
Szczerze mówiąc, to generalnie nie moja "działka" w kinie i chciałam obejrzeć film z ciekawości, co też tak się podoba krytykom. To moje wnioski:
George Clooney - bardzo dobry; mam głupi może zwyczaj sugerowania sie przy oglądaniu ocenami krytyków i porównywania ich z własną, ale tutaj się zgadzam, był bardzo naturalny; Vera Farmiga i Anne Kendrick były też bardzo przekonujące i podobały mi się ich postacie; co do scenariusza dobry, ale jak dla mnie trochę za mało zaskakujący...
Czegoś mi w tym filmie brakowało, stąd to 7, nie 8. Nie porwał mnie.
Dałam 8/10 i nie znam się na kinie.
Lubię oglądać filmy w wolnym czasie.
"Up in the air" zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie.
Interesujące dialogi- nie za głupie, ale nie tak wzniosłe i nie tak depresyjne jak wskazuje na to sam temat utraty pracy z jednej strony i pretendowanie do bycia niezależnym, samowystarczalnym, wyjałowionym z uczuć człowiekiem sukcesu bez rozdziny ani przyjaciół z drugiej.
Pozytywnie zaskoczył mnie Clooney, po którym nie spodziewałam się takiej autentyczności i umiejętnego oddania pozycji przegranego, prawie było mi go szkoda, że nie nie wyszło mu z Alex. Jej postać przypadła mi do gustu, ponieważ już myślałam, że chciałabym taka być, a tu zawód w postaci tupotu na schodach. Brakuje zakończenia, ale to podoba mi się chyba najbardziej.