A ja dawno na żadnej komedii się tak nie uśmiałem (egzekucja Delacroix to mistrzostwo) :)
Ja jestem ciekaw jak byś zareagował jak zobaczył byś egzekucję na żywo ciekawe czy byś też tak śmiał.
Problemem jest to, że w Mili są one ukazane w kiczowaty, infantylny wręcz sposób. Ta familijna otoczka jest tak sztuczna, że aż bawi.
Więc nie bardzo widzę związek między światem rzeczywistym, a fikcyjnym dramatem papierowych bohaterów.
Fortepian, Łowca Jeleni, Lot nad kukułczym gniazdem. To są poruszające dramaty z bohaterami z krwi i kości, a nie ta ckliwa tandeta z komiksowymi postaciami.
Ale uważaj se co tam chcesz, wisi mi to :P
Lot nad kukułczym gniazdem chcę zobaczyć mój kumpel mówił mi że jest bardzo przygnębiający.
Polecam, może zobaczysz różnicę między sztuką filmową, a tanim rzemiosłem grającym na emocjach, ewentualnie zanudzisz się na śmierć :P
To już końcowy monolog Hauera z Blade Runnera jest bardziej wzruszający niż wymuszona i płaczliwa Mila.
TAK MASZ RACJE TEN MOMENT JEST ZAJJJEEEEEEEEEEBISTY NAJLEPSZY MOMENT TEGO FILMU CIESZE SIE ZE JEST JESZCZE KILKU ROMANTYKOW....ZYWYCH, BO DINOZAURY JUZ WYMARŁY
Radzę ci!
WyGooogluj sobie ostatnią wykonaną egzekucję, są zdjęcia po egzekucji jaką ładną twarz ma człowiek.
Potem idź sobie coś zjedz, albo lepiej! Jedz oglądając te zdjęcia ;)
Chłopie, nie wiem o czym piszesz.
i ocenił na 3 ... dlatego nie biorę film webu ba poważnie ... to samo ze star wars ludzie z kina wychodzą zadowoleni wszędzie a tu pieprzenie 3 po 3 o star wars skąd ta wylęgarnia idiotów się bierze.. nie zapomnę jak był avatar piękny film a tu porobione konta by dać 1 ten portal dawno przestał być poważy bo takie frajernie bez argumentów pieprzą trzy po 3
I film zasłużył na 2 Twoim zdaniem? To na co zasłużyła np. Kac Wawa? Na -100? Wszędzie idioci, wszędzie.
kolo to namietny ogladacz polskich debilnych telenowel zagubil sie , wszedl i nie moze wyjsc , chce ale nie umie , ...
Skoro stepapy zasłużyły na 10 Twoim zdaniem, to ciekawe na ile zasłużył np. Lot nad kukułczym gniazdem? Na 1000000000000000000000000000000000000000000000000000? Wszędzie głupie nastolatki, wszędzie.
Jeśli to dostaje 10 to dokładnie - jaką ocenę ma Lot nad Kukułczym Gniazdem. Masakra.
Polecam lepszą komedię:
http://www.filmweb.pl/film/Chłopiec+w+pasiastej+piżamie-2008-420136
Bo nie było tam Tomka :) A tak na serio to nie pamiętam, dawno temu go oglądałem, pewnie teraz też bym mu obniżył.
Po 1. Cóż oglądam filmy uznawane za dobre i zazwyczaj podzielam zdanie krytyków, ale problem w tym, że ZM jest dla mnie paskudnym szantażem emocjonalnym, bezczelnie żerującym na uczuciach widza. I powód dla którego ma taką wysoką średnią polega na zasdzie, że ich po prostu wzruszył i od razu 10.
Po 2. Czy Ty na każdego komu nie podobała się "Zielona mila" musisz najeżdżać i zarzucać im uwielbienie do polskich telenowel (w sumie one są tak samo puste i ckliwe co ten film) czy dawać jakieś nawiązania do Żywca?
jesli czegos nie wiesz to sie dowiedz ale ci powiem ,że piwo żywiec, stojace na tej półce cenowej na ktorej stoi, jest najlepsze, czy ci ono smakuje czy nie , jest najlepsze, a robienie z siebie glupka na wlasne zyczenie jest dla mnie dziwne , zobacz ranking , i sie nie osmieszaj, a jesli uwazasz ze to tamci sa smieszni to naprawde , tu musze ci napisac po imieniu , ale tego nie zrobie bo mialem juz kilka banow... tylko dlatego tego nie zrobie...
A więc tylko dlatego, że "Zielona mila" stoi wysoko w rankingu to musi być dla najlepszym filmem, bez względu na to czy mi się podoba, czy nie? Co jak co, ale prawdziwą lekcję ośmieszania się przedstawiasz właśnie Ty.
o czym ty piszesz jaka zielona kila gdzie ja cos napisalem i jakiejs mili , piwo żywiec , tylko to ie liczy...
Tak zrozumiałem Tą "interpretację", a do tego po jej napisaniu zaznaczyłeś bym spojrzał na ranking i się nie ośmieszał. Inaczej przenieść Twoich słów się raczej nie da.
żartuje. Tak naprawdę na pogrzebie syna w ogole nie płakał, a tutaj fala wzruszeń taka poezja empatii.
Nie ma co się przejmować userem Kaioken. To jeden z watahy snobków, którzy mają odgórnie ustalone jakie filmy sa ok, a jakie be ;)