Trzecia seria sitcomu
"Hela w opałach", którą w niedzielne wieczory pokazuje TVN, ma mniejszą widownię niż emitowana rok temu premierowa odsłona komediowej produkcji. Jednak w porze nadawania serialu TVN notuje lepsze wyniki niż Polsat.
Pięć dotychczas pokazanych odcinków nowej serii
"Heli w opałach" obejrzało średnio 2,24 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały stacji w rynku wyniosły 18,84 proc. (w grupie 4+) i 20,31 proc. (w grupie 16-49).
Lepsze wyniki serial notował rok temu, gdy TVN nadawał jego premierową serię. Pięć pierwszych jej odcinków przyciągnęło przed telewizory przeciętnie 2,54 mln osób, a udziały wyniosły odpowiednio 22,51 proc. i 26,89 proc.
Wśród widzów
"Heli w opałach" przeważają kobiety. Serial oglądany jest najchętniej także przez osoby w wieku od 30 do 39 lat oraz powyżej 50. roku życia, mieszkające w średnich i największych miastach.