Bestsellerowa powieść Marcina Szczygielskiego
"PL-BOY czyli dziewięć i pół tygodnia z życia pewnej redakcji", która odniosła sukces u czytelników (na rynku księgarskim właśnie pojawiło się II wydanie książki), wzbudziła też zainteresowanie filmowców - poinformował serwis "Wirtualnemedia.pl".
Reżyser
Jan Sosiński zaproponował przeniesienie powieści na duży ekran. Miałaby to być produkcja niezależna, o stosunkowo niewielkim budżecie. Mimo to reżyser liczy na udział znanych aktorów, gdyż atutem produkcji jest ciekawa, sensacyjno-komediowa fabuła filmu.
Trudno o lepszy moment, gdy chodzi o film opowiadający o kulisach tworzenia polskich mediów. Coraz bardziej brutalna walka o miejsce na rynku sprzyja obnażaniu drapieżnych charakterów ludzi działających na pograniczu etyki zawodowej.
Reżyser filmu szuka teraz idealnych odtwórców głównych ról: Zeni (PR-ówka), pani prezes wydawnictwa (Beta) i próbujących je skompromitować grafików, Marcina i Iwony.