"Trzeci oficer" nie dał rady konkurencji

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/%22Trzeci+oficer%22+nie+da%C5%82+rady+konkurencji-47854
Emitowany w czwartkowe wieczory w Dwójce serial sensacyjny "Trzeci oficer" miał mniej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje głównych konkurentów TVP 2. Produkcja cieszyła się też mniejszą popularnością niż pokazywana dwa lata temu jej poprzednia część.

Średnia oglądalność serialu "Trzeci oficer" (emisja w czwartki, zwykle o 20.40) wyniosła 1,98 mln widzów, co dało nadającej serial stacji 13,84 proc. udziału w grupie 4+ i 14,11 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównywania, emitowana jesienią 2006 roku poprzednia część serialu zatytułowana "Oficerowie" przyciągała średnio 3,27 mln oglądających i dała TVP 2 19,37 proc. udziału w grupie 4+ (serial pokazywano wtedy w niedziele o 20.00).

W paśmie emisji "Trzeciego oficera" Dwójka była dopiero stacją czwartego wyboru. Liderem była wtedy TVN, która pokazywała "W-11 - Wydział Śledczy" i filmy fabularne - pozycje te wybierało 3,67 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazła się Jedynka ("Zagubieni", "Terminator", "Londyńczycy"; 2,61 mln), natomiast trzecią lokatę zajął Polsat (gł. "Tylko miłość", filmy, "Piotr Bałtroczyk na żywo"; 2,02 mln).

Na reklamach nadawanych wokół "Trzeciego oficera" stacja zarobiła w sumie 7,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Telewizja Polska najprawdopodobniej nie zdecyduje się na wyprodukowanie kolejnego sezonu serialu.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones