Po zmianie pory emisji serial
"Kopciuszek" w TVP 2 przyciąga o połowę mniej widzów niż jesienią 2006 roku, ale więcej, niż gromadziło to samo pasmo rok temu ? wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
"Kopciuszek" trafił do ramówki Dwójki jesienią. Był wtedy nadawany po największym hicie stacji, serialu
"M jak miłość" i miał średnio 3,4 mln widzów (21,60 proc. udziału w rynku). Przesuwając go w styczniu na 18.15 (po paśmie ośrodków regionalnych TVP 3, od poniedziałku do środy), dyrektor TVP 2 Wojciech Pawlak powiedział, że będzie to ostateczny sprawdzian tego serialu.
Po trzech pierwszych odcinkach o 18.15
"Kopciuszek" miał 1,65 mln widzów i 11,57 proc. udziału w rynku. Było to mniej, niż osiągnęły w tym czasie inne stacje: Jedynka ? 4,6 mln i 32,19 proc., Polsat ? 3,2 mln i 22,46 proc., a TVN ? 2,3 mln i 15,99 proc. Więcej jednak niż widownia tego pasma w Dwójce rok temu (1,4 mln osób).