Chiquita i 20th Century Fox połączyły swe siły, wspólnie promując najnowszą produkcję Studia Blue Sky pt.
"Horton słyszy Ktosia". Na polskich ekranach nowe dzieło twórców m.in.
"Epoki Lodowcowej", będzie można oglądać już 11 kwietnia 2008 r. Po raz pierwszy także, w okresie od 28 marca do 1 maja 2008r., na bananach Chiquita pojawią się naklejki z bohaterami filmu, a na
http://www.chiquita.pl najmłodsi znajdą gry i konkursy, w których nagrodami będą pluszowe Hortony, odtwarzacze DVD oraz wycieczka dla 4 osób na Sri Lankę. Wspólne przedsięwzięcie obu firm ma na celu promowanie zarówno najnowszej familijnej produkcji filmowej, jak również zdrowej i smacznej przekąski, jaką są banany Chiquita.
Współpraca dwóch światowej sławy marek plasuje film
"Horton słyszy Ktosia" jako jedną z najciekawszych propozycji filmów familijnych roku, która zwraca jednocześnie uwagę na świeże, dostępne cały rok banany Chiquita, jako naturalny wybór dla dzieci i zdrową przekąskę.
"Atrakcją dla najmłodszych jest nie tylko sam film, ale pełna bohaterów filmu strona www.chiquita.pl, z licznymi atrakcjami dla najmłodszych - począwszy od zabawnego trailera filmu, poprzez grę flaszową, a skończywszy na rankingu na najsympatyczniejszą postać z filmu i konkursie na najciekawszą potrawę z bananów" mówi Renata Oleszczuk, Brand Activation Manager firmy Chiquita Poland Sp. z o.o.
Niestandardowym elementem współpracy jest fakt, iż w trakcie trwania kampanii, na każdej kiści bananów, oprócz regularnych naklejek Chiquita, pojawią się promocyjne naklejki z bohaterami z filmu.
Aby wziąć udział w ogólnopolskiej loterii i wygrać atrakcyjne nagrody, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach reklamowych w sklepie. Wśród nagród, poza przenośnymi odtwarzaczami DVD, jest m. in. wycieczka dla całej rodziny (dla 4 osób) na Sri Lankę.
"Najnowszy, wspólny projekt 20th Century Fox i firmy Chiquita to połączenie dobrego smaku, zabawnej historii i uśmiechu na buzi każdego dziecka" - mówi Jacek Probulski z Imperial Cinepix, dystrybutora filmu na Polskę.
"Dzięki współpracy z 20th Centaury Fox, pragniemy zachęcić najmłodszych oraz ich rodziców, do sięgania, śladami bohaterów filmu, po najzdrowszą z możliwych przekąsek, jaką są banany Chiquita" - dodaje Renata Oleszczuk.