Największym zainteresowaniem na targach MIPCOM w Cannes cieszą się stare serialowe formaty TVN
"Magda M." (Magda M.) i
"Kryminalni" (Crime Detectives). Chęć kupna przejawia przede wszystkim Europa Środkowo-Wschodnia.
-
"Magdę M." i
"Kryminalnych" nadawcy chcą kupić jako gotowe formaty, bądź jako adaptacje - mówi Aneta Zaręba, Sales Executive TVN. Serialami interesują się przede wszystkim Rosja, Ukraina i Białoruś. Podobnie jest z komediami romantycznymi
"Tylko mnie kochaj" (Just Love Me), i
"Nigdy w życiu" (Never Ever).
TVN już po raz drugi ma swoje stoisko w Cannes. Reklamuje tam przede wszystkim nowości. W portfolio znajduje się
"Świadek koronny" (The State Witness),
"Twarzą w twarz" (Face-to-Face),
"Odwróceni" (Insiders), ale są też obecne formaty znane z kanałów tematycznych jak:
"Firma" (The Company),
"Dama Pik" (Queen of Spades),
"Misja Martyna" (Mission Martyna),
"Salon piękności" (Beauty Shop). Jest również animacja
"Przytulanki" (The Cuddlers).
Targi MIPCOM potrwają w Cannes do 12 października.