Nowy serial TVP2
"Tancerze" ogląda średnio 2,02 mln osób. Produkcja nie poprawia wyników anteny - przed rokiem w tym paśmie Dwójkę śledziło 2,13 mln widzów.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek
"Tancerzy", który został wsparty intensywną kampanią reklamową. Zobaczyło go 2,5 mln widzów, zapewniając stacji 17,33 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Kolejne dwa epizody miały średnio 700 tys. widzów mniej, dając stacji nieco ponad 12 proc. udziału w rynku.
"Tancerze" przegrywają z konkurencją. Liderem rynku w paśmie emisji serialu jest TVP1 pokazująca filmy fabularne (3,1 mln widzów i 21,65 proc. udziału w rynku). Druga pozycja z 2,76 mln widzów i 19,69 proc. udziału przypada TVN (
"Niania"), zaś trzecia Polsatowi nadającemu "Jak oni śpiewają" (2,59 mln widzów i 18,08 proc. udziału).