Marka TVN otrzymała najwyższą ilość punktów wśród wszystkich biorących udział badaniu PremiumBrand 2007 i zdobyła tytuł oraz statuetkę Marki Najwyższej Reputacji w Polsce.
Premium Brand to badanie reputacji marek w Polsce, w którym najlepiej działające w kraju marki oceniali konsumenci ? osoby, które na co dzień mają kontakt z markami, dokonują wyborów, decydują o zakupie produktów.
Wśród kryteriów, które podlegały ocenie znalazły się: zaufanie i lojalność wobec marki, prestiż, dobre imię, atmosfera medialna wokół marki, popularność i znajomość marki, CSR (Corporate Social Responsibility) oraz tzw. referencje, czyli gotowość do rekomendowania marki innym ludziom.
Stacja TVN wygrała także w kategorii Media. Kolajne miejsca w tej kategori zdobyły takie marki jak (kolejno): Polsat, Radio Zet, RMF, TVP, Discovery Channel, Rzeczpospolita, Newsweek, Gazeta Wyborcza oraz Pkt.pl.