Polecam albumy "Heartbreaker" z Bee Gees, " Friends in love", "Friends", "No night so long", no i oczywiście obowiązkowo albumy z Bacharach. Pozdrowionka!
...a ja polecam piosenkę Just one of those things :-) Też tak jak Ty kocham Dionne...