Wymieńcie filmy w kolejności od najlepszego...
Moje to:
1. Lot nad kukułczym gniazdem
2. Lśnienie
3. Batman
4. Lepiej być nie może
5. Infiltracja
Z tych 5 wymienionych oglądałm Lśnienie i jego genialną rolę Jacka .Furiaty o wspaniałym uśmiechu . To jak wariuje w hotelu jest świetne . Film jest nie zrozumiały bo niewiemy dokładnie czy już zwariował czy jego postać taka jest :P
W locie nad kukułczym gniazdem zagrał fenomenalnie ogląłem jeszcze batmana i tam też był rewelacyjny
1. Chinatown
2. Lśnienie
3. Lot nad kukułczym gniazdem
4. Zawód: reporter
5. Swobodny jeździec
Ale miał wybitne kreacje także w słabszych, bardziej sztampowych filmach ("You can't handle the truth!", czyli Ludzie honoru).
Pięć najlepiej zagranych wg mnie
1. Lot nad kukułczym gniazdem
2. Lśnienie
3. Batman
4. Czarownice z Eastwick
5. Lepiej być nie może
Pięć moich ulubionych
1. Lot nad kukułczym gniazdem
2. Lśnienie
3. Honor Prizzich
4. Listonosz zawsze dzwoni dwa razy
5. Chinatown
Moje typy sa takie jak wasze, tylko dodalbym jeszcze swietny film: Lepiej pozno niz pozniej. Wspaniala rola Jacka.
1.Lot nad kukułczym gniazdem
2.Chinatown
3. Swobodny Jeździec
4. Pięć Łatwych Utworów
5. Lepiej Być Nie Może
chociaż ja kocham wszystkie jego filmy.
1.Lot nad kukułczym gniazdem
2.Lśnienie
3.Chinatown
4.Lepiej być nie może
5.Infiltracja
1. Lot nad Kukułczym Gniazdem
2. Chinatown
3. Lśnienie
4. Listonosz zawsze dzwoni dwa razy
5. Easy Rider
Ale z ostatnich rol godna uwagi postac w filmie Scorsese.