Polećcie film w którym Statham niszczy wszystkich po kolei, coś w stylu części Adrenaliny i Transportera.
Nie wiem, czy mi się przesłyszało, ale jest różnica w czytaniu jego nazwiska na Polsacie, kiedy reklamowali Transportera 2 (fonetycznie jakoś Stejtm, jakoś tak :P), a jedynką, gdzie puszczali transportera 3 i tam lektor powiedział Statham, tak jak się normalnie pisze. I jak tu jest poprawnie?
Świetny aktor, fakt, gra tylko w filmach akcji, ale każdy dobry aktor ma przypisany określony gatunek filmów, w których gra. Wymiata w każdym filmie.! I szanuję go też za to, że każdą scenę gra SAM. Bez żadnych "Panów Zastąpię Cię".
I do tego ten wygląd... Ach, facet idealny, po prostu :)
obejrzałeś: 19 tytułów
średnia ocena: 8,0
Jedyny film jaki nie przypadł mi do gustu z nim, który oglądałem to Revolwer.
Szok! Byłam przekonana że ma ich co najmniej 15...
Nie pierwszy raz wchodzę na jego profil ale wcześniej tego nie zauważyłam.
mroczny rycersz, expendables, hobbit itd w sumie to jest jedno i te samo konto, bardzo bym prosił ignorować tych trolli jak to robią inni użytkownicy na innych forach, pozdro
zaraz po Sly'u pięknie udowadniasz że ten gatunek to Twoja domena, masz piękna choreografię walk, twardy i ostry jak brzytwa brytolski akcent.
A gdy Sly -odejdzie - tylko ty będziesz następcą.
Adrenaliny, Expendables 1 i 2, Transportery, Safe, Killer Elite, Cellular, Snatch, Porachunki - nie ma lepszego napierda...
Piosenkarz Polski Paweł Kukiz
http://filmpolski.pl/z1/36o/8636_1.jpg
Aktor Jason Statham
http://gfx1.fdb.pl/toi3ds.jpg
http://www.canada.com/entertainment/movie-guide/Jason+Statham+still/6504164/stor y.html
"NEW YORK - Jason Statham is OK with being called the latest action man of few words. But he draws the line when somebody suggests he's the new Clint Eastwood.
"You've got to be careful about mentioning people as great as...
oto moje najlepsze i najgorsze lub najsłabsze filmy prosze wpisywac swoje
TOP 10 (NAJLEPSZE)
01. Porachunki - 10/10
02. Przekręt - 10/10
03. Adrenalina 1-2 - 9/10
04. Angielska robota - 8/10
05. Revolver - 8/10
06. Elita zabójców - 8/10
07. Transporter - 7/10
08. Włoska robota -...