obejrzalem juz Tylko dla orlow, Kto sie boi Virginii Woolf, Kleopatre, Noc iguany i Szpiega z zimnej strefy zastanawiam sie nad czyms jeszcze
Polecam Anne tysiąca dni i kto się boi Virginii Woolf. Zwłaszcza ten drugi film przypadł mi do gustu dzięki grze Burtona i Taylor