LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ballada o Narayamie (1983) 7,65 17
2 Wyrok należy do nas (1979) 7,80 5
3 Ciepła woda pod Czerwonym Mostem (2001) 6,67 6
1. Wyrok należy do nas 8/10 <3
2. Pornograf 8/10 <3
3. Czarny Deszcz 8/10
w planach przede wszystkim Ballada o Narayamie ale pewnie na tym sie nie skończy. Naprawde świetny reżyser, aż dziw bierze że tak mało znany, wg mnie powinien być traktownay na równi z Kurosawą i Kobayashim.
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ballada o Narayamie (1983) 8,27 37
2 Kobieta owad (1963) 7,82 11
3 Węgorz (1997) 7,44 16
4 Pornograf (1966) 7,31 13
5 Wieprze i okręty (1961) 6,92 12
6 Ciepła woda pod Czerwonym Mostem (2001) 6,85 13
7 Doktor Akagi (1998) 6,60 10
8 Czarny deszcz (1989) 7,88 8
Ponadto:
11.09.01 (2002) 7,43 7