Dwudziestoparoletnia Emily jest ambitną dyrektorką działu marketingu z Chicago, która niespodziewanie otrzymuje pracę marzeń w Paryżu. Gdy jej firma przejmuje luksusową francuską agencję marketingową, młodej kobiecie powierzone zostaje opracowanie odpowiedniej strategii w mediach społecznościowych. Nowe, paryskie życie Emily wypełniają upojne przygody i nieoczekiwane wyzwania - w tym zyskanie sympatii nowych współpracowników, nawiązanie nowych przyjaźni i odnalezienie miłości.
Nie do końca rozumiem, dlaczego "Emily w Paryżu" zbiera aż tak negatywne opinie. Serial miał być naiwny, stereotypy wyolbrzymione, a fabuła bardzo prosta. Krótka piłka - to nie miało być przełomowe dzieło, które mogłoby konkurować z "klasykami gatunku".
Według mnie świetnie spełnia swoją funkcję... więcej
Ta Emily to chodzący marketingowy ideał... Praktycznie zero doświadczenia w branży i obycia w sferach paryskiej klienteli, a każdy jeden (dosłownie) jej pomysł to przepis na sukces. Do tego wystarczy, żeby przebiegła jej przez głowę myśl kogo chce spotkać i hyc, już... więcej
Dziwi mnie ilość negatywnych recenzji. Kontrowersyjność i irracjonalizm serialu zapewne jest efektem w całości zaplanowanym. Ludzie oglądają ten serial. Jest wciągający. Mimo swej banalności ilość wątków sprawia że w widzu buduje się napięcie, ciężko oderwać się od tego serialu. Naprawdę. Problemy przedstawiane... więcej