Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kino Pałacowe
Poznań, Święty Marcin 80/82
Repertuar dla kina Kino Pałacowe jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Portret współczesnych kobiet w Szanghaju: rozwiedziona dziennikarka Wang Tiemei i jej młodsza sąsiadka Ye wspierają się w miłości i pracy, zmagając się z wyzwaniami życia w nowoczesnej metropolii.
Jung-seo, dzięki wygranej na loterii dewelopera, ma szansę na własne mieszkanie i życie z narzeczonym. Wizyta u ojca w nadmorskiej wiosce w nadziei na odzyskanie zaległych alimentów ujawnia rodzinne konflikty i chciwość bliskich.
Dwóch rywalizujących muzyków łączy siły, by zdobyć sławę. Zrodzony z kalkulacji duet Stardust Brothers podbija scenę j-popu lat 80., błyszcząc kiczem, ironią.
Lato 1995. Koichi, były funkcjonariusz elitarnej jednostki Kerberos, wraca do Tokio po latach w podziemiu. Miasto zmieniło się nie do poznania, pełne dziwaków, opustoszałych kin i mrocznych zakamarków, gdzie każdy szept brzmi jak spisek.
Gdy znika mnich, jego kochanka wynajmuje zabójcę, by odnaleźć szamana, którego podejrzewa o to, że ma z tym coś wspólnego. W japońskiej prowincji magia splata się z technologią, a granice między rzeczywistością a iluzją zacierają się.
Dwa demony przybierają postać pięknych kobiet i zamieszkują wśród ludzi, w wyczarowanym przez siebie domu. Kiedy Biały Wąż zakocha się w miejscowym uczonym, Zielony Wąż poczuje zazdrość i sytuacja się skomplikuje. Zwłaszcza, że tropem węży rusza buddyjski mnich, który zna ich prawdziwą postać.
Lila, córka koreańskich imigrantów w Buenos Aires, kwestionuje swoje korzenie i tożsamość. Jej ojciec Antonio zmaga się z dawnymi decyzjami, których echo wciąż kształtuje ich życie i rodzinne więzi.
Troje byłych idoli K-popu przyjeżdża na wyspę Jeju, by uciec od traum i presji show-biznesu. Kontakt z naturą i mieszkańcami staje się dla nich okazją do terapii i szansą na odnalezienie siebie.
Doktorant Ma Ke bada Lucy, australopiteka, i odkrywa jej wczesne zdolności językowe. Jego praca rzuca światło na pierwotne odruchy człowieka i relacje matka–dziecko.
Lai Sum pracuje w Oknie Życia w Malezji, pomagając niechcianym niemowlętom. Spotyka ciężarną Siew Man i razem walczą o bezpieczeństwo kobiet, podczas gdy instytucja staje się celem krytyki rządu.
Ryôsuke Yoshii zajmuje się odsprzedażą towarów w Internecie. Mężczyzna pada ofiarą tajemniczych wydarzeń, które narażają jego życie na ogromne niebezpieczeństwo.
Pani Honda mieszka wraz z mężem i synkiem w bogatej dzielnicy Tokio, w pięknym apartamencie, z którego rozciąga się równie piękny widok na metropolię. Kobieta zajmuje się domem i dzieckiem, podczas gdy jej mąż zarabia pieniądze, by zapewnić rodzinie dobrobyt – to staroświecki, ale dość powszechny w Japonii lat 80. podział ról. Początkowo wszyscy się w nim odnajdują. Jednak w strażniczce domowego ogniska zaczynie narastać frustracja, gdy do drzwi zadzwoni natrętny domokrążca, z którym pani Honda wejdzie w otwarty konflikt.
Jae-pil i Sang-goo kupują wymarzony dom na pustkowiu i przypadkowo ratują tonącą Mi-nę. Wkrótce wplątują się w serię nieoczekiwanych, krwawych zdarzeń, gdy ich dom wypełniają nieproszeni, często piekielni goście.
Po kolejnym zawodzie miłosnym Ko wyrusza w podróż motocyklem, gdzie spotyka Miyo – wolną duchem miłośniczkę prędkości. Ich namiętny romans szybko zamienia się w niebezpieczną grę.