Moim zdaniem 2, chociaż jeżeli miałbym wskazać procentowo sympatię do wszystkich części to ukazałbym to w następujący sposób:
2 - 100%
3 - 95%
4 - 70%
1 - 60%
Hmmm.... To ciekawe... Skąd masz Assassin's Creed 3 i 4? Bo ja słyszałem tylko o Brotherhood i Revelations
mój ranking jest trochę inny
1-100% - kocham ją klimat wprowadzenia , zadziwiającego fragmentu i zderzenie z innym światem templariuszy i assassynów
2-90% - klimaty Włoch ziemi sporo wyjaśnień ale i setki nowych pytań
ACB-50%
ACR-70%
Dla mnie najlepszą częścią była część pierwsza, druga z kolei była taka sobie, denerwowało mnie w niej dosłownie brak inteligencji przeciwników , którzy sami niemalże w kolejce czekali na śmierć, zresztą w ACRB i ACR było to amio ale to szczegół, to co było w niej fajnego to tylko kontynuacja historii przedniej części.
Bratherhood było według mnie najgorszą częścią a Revoluction ku mojemu zdziwieniu podobała mi się .
podsumowując
1) Assassin's Creed
2) Assassin's Creed Revelations
3) Assassin's II
4) Assassin's Creed BrotherHood
Moim zdaniem:
1) Brotherhood
2) II
3) I
4) Revelations
Zabrakło mi w tej ostatniej gameplay'u jak w poprzedniczkach. No i klimaty Konstantynopola jakoś mało były zróżnicowane od Włoskich...
mnie sie najbardziej podobało Asassin's Creed Brotherhood, nie wiem czemu...możliwe, że przez przypadek zaczęłam od tej gry, bo nie miałam pojęcia, która z nazw jest pierwsza i trafiło na tą. Ale klimat i wygląd Rzymu mnie zachwyciły, a tak szczerze powiedziawszy, to przeszłam ASR wczoraj wieczorem i zasmuciło mnie to w jakim momencie skończyi gre ;/
skończyli ją tak jak ostatnio większość filmów - żeby ciągnąć to dalej. ciekawe czym nas zaskoczą w AC3
U mnie:
1. 2 - wenecja :D, nawet momenty z Desmondem są niezłe ;)
2. Braterstwo
3. 1 - strasznie schematyczna i powtarzalna :/
4. Rewelacje - za dużo elementów wrzucili do tej gry np. tower defence... jedyna część której nie przeszedłem do końca :/ (ale zbieram się na 2 podejście)
2. jest najlepsza. Następnie jest Brotherhood, który jest dokończeniem 2. Potem Revelations, który można co najwyżej traktować jako dodatek do pierwszych dwóch co wymieniłem. Na końcu 1 - Powtarzanie 9 razy tego samego to trochę za wiele.
dla mnie zdecydowanie II. Fajna fabuła, świetne postacie, przepiękna muzyka. Brotherhood tez był niczego sobie. W Revelations jeszcze nie grałam, bo łobuzy z Ubisoft nie spieszą sią z wypuszczeniem wersji na MacOsa :(
... a niech ich szlag trafi, bo teraz będę czekać na dwie części.
Druga najlepsza, nie ma to tamto :D Brotherhood bardzo podobna, ale jednak minimalnie gorsza, chociaż na plus m.in. możliwość jazdy konno po mieście. Obecnie gram w Revelations, i jestem raczej podłamana, ale nie poddaję się, może jeszcze mnie wciągnie;] AC najgorsza, zbyt schematyczna i tak dalej.
Skończyłam AC Revelations, więc uzupełnię wypowiedź: gra wciągnęła, zaczęła mi się podobać, ale wciąż wydaje mi się, że to najgorsza część przygód Ezio, poza tym najkrótsza...? - może to tylko takie wrażenie... Mimo wszystko wydaje mi się być świetnym, smutnym zwieńczeniem serii, a zakończenie naprawdę robi wrażenie.
Mój ranking:
1. Assassin's Creed - najlepszy klimat, super bohater, dosyć trudne walki, świetni templariusze i wspaniała grafika + muzyka.
2. Assassin's Creed Brotherhood - urzekła mnie tak samo jak jedynka.. Świetna fabuła, klimat, rodzina Borgiów..
3. Revelations - hmm dziwna, przez pierwszą połowę gry, grałem na siłę, jednak druga połowa dzięki fabule wciągnęła mnie na dobre, klimat dziwny z deka, fabuła spoko, a po za tym to na maksa odgrzewany kotlet..
4. AC II - nie przypadła mi niestety do gustu(chyba jestem w 1% ludzi na świecie którym się nie spodobała xD), nie przeszedłem do końca niestety.. A wiem, że to jest najlepsza część wg. wielu ale po prostu jakoś nie mogę się przekonać
Czekam z niecierpliwością na AC 3 !!! Może nawet oryginał w dniu premiery bym kupił bo takie wrażenie na mnie zrobiły gameplaye ;o
1. Assassin's Creed: Revelations - 10/10
2. Assassin's Creed 2 - 9/10
3. Assassin's Creed: Brotherhood - 8/10
4. Assassin's Creed - 6/10
5. Assassin's Creed: Bloodlines - 4/10
1. Assassin's Creed
2. Assassin's Creed II
3. Assassin's Creed: Revelations
4. Assassin's Creed: Brotherhood
Jedynka najlepsza, nowy typ gier, swoisty powiew świeżości na tym rynku, dobra fabuła. Ogólnie to z historią Ezio najbardziej się utożsamiłem i była lepsza od Assassyna z Masjafu, ale dwie ostatnie gry oprócz niej nie wniosły niczego nowego więc uważam, że najsłabszy był Brotherhood..
1. Assassin's Creed II
2. Assassin's Creed: Revelations
3. Assassin's Creed: Brotherhood
4. Assassin's Creed
Pierwsza część zapoczątkowała coś wspaniałego, historie zabójców i fabułę godną dobrego filmu sci-fi. Stawała się jednak nudna.
Druga część wprowadzała mnóstwo nowości. Była bardzo dobra, spodobała mi się z wielu względów, np, próba odtworzenia S.G. i Florencji, w których byłem, a później chodziłem w grze(bądź co bądź nie są odtworzone miasta w 100%, powiedzmy w 65%).
Brotherhood to Rzym, własne bractwo i jeszcze sprawniejszy Ezio. Miło się grało, główny wątek z współczesności mnie wciągnął jeszcze bardziej w tej części.
Revelations - dziś skończyłem, najbardziej filmowa ze wszystkich, asasyn zawsze miał przyzwoitą muzykę ale tutaj to ociera się o majstersztyk. Bardzo przydatny hak i hollywodzkie zakończenie (hollywoodu mnóstwo było w tej grze).
Czekam na część III i jestem ciekaw czy zrobią z niego jeszcze większego tasiemca, czy w końcu wyjaśni się historia współczesności - i Desmonda. Jestem chyba jednym z niewielu, któremu zależy tak bardzo na tym wątku, większość chyba skupia się na radosnym zabijaniu w efektowny sposób, czego jednak sam się nie wypieram :)
Wszystkie części są świetne ale oceniając trzeba przyznać że AC II i AC:R zasługują na 10 Ac:B na 9 a AC na 8 był bardzo dobry tylko zbyt powtarzający się bez dwóch zdań Kocham całą serie i założę się że nie jeden producent myśli już o zrobieniu filmu.
Dwójka najlepsza. Klimat Florencji i Wenecji to cos czego brakuje mi w Revelations.
1. AC II (najdłuższa, z najciekawszymi misjami poza głównym wątkiem fabularnym, do tego genialny pomysł ze zbroją Altaira) 10/10
2. AC I (najlepszy klimat - XVI wiek to nie XII, Ezio to nie Altair, a Monteriggioni to nie Masjaf. Jednakże brak możliwości gry po skończeniu wątku fabularnego to poważny mankament, a ponadto nie ma misji pobocznych. Poza tym fantastyczna gra z wyatkowo dobrym polskim dubbingiem) 9/10
3. Revelations (najbardziej dopracowane sterowanie, prawdziwa bitwa z Templariuszami o dzielnice Konstantynopola, ciekawe zakończenie i uzupełnienie historii wspaniałego Altaira) 8.5/10
4. Brotherhood (Dlaczego ostatni? Rzym to najgorszy świat gry ze wszystkich czterech odsłon. Po prostu ciąg dalszy dwójki, który równie dobrze mógł się w niej znaleźć Poza tym, jak w każdej częścu - wspaniałe rozwiązanie sterowania, walki, fabuły) 8/10
Wdg mnie to tak
AC1- Fajne wprowadzenie serii Assassin's creed ale strasznie monotonne zadania, niemal każde takie same
AC2- to już arcydzieło, najlepsze co mogli zrobić! Wprowadzili coś takiego jak kasę, kupowanie ekwipunku, różne zadania, wynalazki Leonarda+ genialne odtworzenie Leonarda Da Vinci (mega pomysł!!!). Zrobili perełkę wśród gier:)
AC2BH- to już było lekkie upiększenie dwójki, całkiem fajnie im to wyszło jednak to już nie był ten klimat co w Wenecji.
AC2R- hmmm trochę przedobrzyli już, zmienili cały interfejs grania, bardziej nowoczestny-cebernetyczny. Jeszcze całkiem całkiem jednak BARDZO wkurzające było bawienie się w tower defense;/
a AC3 to już dla mnie nieporozumienie, klimat skrytego assassina zgubił się całkowicie;/ wyszło jakieś nie wiadomo co, po 20 minutach gry wyinstalowałem ją i szkoda bo już nie przejdę kolejnych części i nie będę poznawał dalszej fabuły serii gier AC :(
Podsumowując AC2 wybiło wszystko na łeb na szyję :)
Zgadzam się z tobą co do AC2. Drugą część z pewnością można nazwać arcydziełem. Pamiętam że zagrałem kiedyś w AC2 chwile u kumpla i tak mi się ta gra spodobała że przeszedłem ją u siebie na 100% ( no dobra nie przeszedłem jej na 100%, nie chciało mi się zbierać tych piórek...), potem przeszedłem jedynkę następnie brotherhooda ale na revelations już poległem, może najwyraźniej "przejadłem" się już tą serią co nie zmienia faktu że AC2 to jedna z najlepszych gier w jakie grałem w żuciu.