Ten film jest FENOMENALNYM przykładem: jak nagrywać figlarne filmiki przy jak najniższym
budżecie. Dziękuję wszystkim użytkownikom, którzy napisali, że ten film to dno, a to dlatego, że
już myślałem, że jest coś ze mną nie tak i nie znam się na filmach. Zapraszam do przeczytania
mojej komedii, przynajmniej pośmiejecie się ze mną.
Wypożyczyłem ten film z wypożyczalni filmów na wieczorny, "prawie" randkowy wieczór. Miał to
być thriller no i dramat na dodatek. Okazało się, że po kilku już minutach myślałem, że się
przed tym ekranem kolokwialnie mówiąc ZESRAM. Tak proszę Państwa! Ale do rzeczy:
Na początku myślałem, że ta sceneria się w końcu zmieni, ale w końcu zrozumiałem, że to film
tzw jednej sceny i do końca będzie już widzowi pozostać w obrębie domu bohaterów. Później
modliłem się, aby pokazali chociaż tą aktorkę nago lub chociaż pytę tego muskularnego pana,
to bym sobie przynajmniej porównał do swojej a tu kolejny dramat: nic tylko tyłkiem mi przed
ekranem poświecili. Kolejna sprawa to budżet: nie wiem czy zauważyliście, ale nawet kiedy
dwa razy leci samolot w filmie (jakieś naloty) aktorzy akurat stoją pod drzewem i nie widać
samolotu a jedynie odgłos... no proszę! Nawet efektów specjalnych nie musieli robić. Nie będę
powielać opisów komedii, jaka rozegrała się w ostatniej scenie finałowej, ale faktycznie motyw
podbiegnięcia do Jessici, aby ją zabrać z ziemi (bo sama wstać nie mogła, ponieważ... musiał
ktos podbiec, bo taki scenariusz ubzdurał się u autora) był najśmieszniejszy.
Reasumując kto nie oglądał niech nie ogląda - strata czasu!