PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=526137}

Czarny łabędź

Black Swan
2010
7,7 375 tys. ocen
7,7 10 1 375459
7,4 68 krytyków
Czarny łabędź
powrót do forum filmu Czarny łabędź

Film bardzo dobry.
Mimo, iż nie uważam się za wybitnego kinofila: nie znam się na nich - ja je tylko oglądam, totalnie nie rozumiem komentarzy w stylu beznadziejna, dno, strata czasu (tego zwłaszcza),

Jeśli chodzi o fabułę, to skojarzenia z życiorysem Wacława Niżyńskiego nasuwają się same, każdemu kto tylko zna tą postać.
A Ci, tkórzy o nim nie słyszeli, mają okazję poszukać czegoś więcej - watro, gdyż jest to jeden z pośród najwybitniejszych tancerzy baletu w historii, przy tym postać niezwykle tragiczna.

ocenił(a) film na 4
ZarathustraTakoRzekl

Jak dla mnie film to dno - to tak abstrahując od tematu. Wiesz, praktycznie wszystko co się działo to były wymysły Niny, pod wpływem narkotyków i innego syfu. Także myślę, że faktycznie po zażyciu proszków można mieć takie schizy.

psiara1994

ale jak mogłaś dać 3 skoro gorszym kichom dajesz 8-10?

ocenił(a) film na 4
mateusz1497

Jakim, według Ciebie, kichom? Mój gust to moja sprawa, każdemu podoba się co innego. Mi po prostu Black Swan się nie podobał i tyle.

ocenił(a) film na 8
psiara1994

Jeśli w ten sposób interpretujesz ten film, to nie dziwię się, że Ci się nie podobał - ale jak napisałaś, to Twoja sprawa.

Ja dodam tylko, że po zażyciu Rohypnol'u halucynacji czy innych objawów psychotycznych nijak nabawić się nie można - to jest lek z grupy beznodiazepin, a więc głównie przeciwlękowy i nasenny. Ze względu na stosunkowo silne działanie (zwłaszcza z alkoholem) często stosowany jako pigułka gwałtu zresztą...

psiara1994