Czy nie mogli po prostu nakręcić Milczenia oweic" i na tym filmie juz poprzestać?
Autor tematu ma racje, "Milczenie..." for ever, reszta, zwłaszcza pozbawiony dobrego smaku "Hannibal" to naciągane historie, mające na celu zarobienie pieniędzy na Hannibalu.
Może "Czerwony Smok" nie jest złym filmem, ba, może nawet bardzo dobrym ale wolałbym żeby Milczenie Owiec nie miało squeli ani predqueli, bo Hannibal już przestaje straszyc... Był przerażający, dopółki był postacią drugoplanową.
Autor temaru ma gowno nie racje...
ale wolałbym żeby Milczenie Owiec nie miało squeli ani predqueli,
to co ty wolisz to producentów jebie!!!!!!!!!!!!!!!!
Dotarło
słuchaj schawty, czy jak Tobie tam, czy nie zrozumiałaś, że CZERWONY SMOK to PIERWSZA część, wyraźnie pokazane jest w koncówce jak ma przyjść młoda agentka, dopiero potem nastąpiło milczenie. Nie znasz się na filmach i tyle.
Buhahah. Czerwony Smok to I część. Ale nakręcona w 2002 roku. Masz rację, ja nie znam się na filmach, od dzisiaj jesteś moim mentorem w tych sprawach.
Nie jestem wulgarna, bywam. A pan Tottal Rozpierd czy jak mu tam zasłużył sobie na moją wulgarnosc, ponieważ sam byl wulgarny wobec mnie.
Z bogiem.
widząc nazwisko Anthony Hopkins myślę warto zobaczyć a tu nie mila niespodzianka film to kompletna klapa poza kreacją Hannibala i tego agenta. reszta do niczego strata czasu.
ten kto wyżej napisał że Czerwony smok to pierwsza część sagi ma po części rację ponieważ opowiada historię sprzed Milczenia... tylko że nakręcony został zdecydowanie później ! Nie znacie się to nie klnijcie i nie piszczie głupot ok ?>??
na temat filmu nie będę się wypowiadać, bo go nie pamiętam.