Odtwórz Zwiastun nr 3 2:02

2001 1 godz. 41 min.
oceny
2 312
chce zobaczyć
Na Ziemię spada meteoryt zawierający szybko ewoluujące organizmy. Badający go profesorowie odkrywają, że kosmici potrafią błyskawicznie przystosowywać się do nowych warunków i stanowią niebezpieczeństwo dla lokalnego ekosystemu.
Łowcy kosmitów
Jest lato. Żar, na zmianę z ulewnymi deszczami leją się z nieba, a w kinach w najlepsze trwa już sezon... ... czytaj więcej
$data.name
Marcin Kamiński
Ewolucja
Ewolucja (2001) Zwiastun nr 3 2:02
Ewolucja
Ewolucja (2001) Zwiastun nr 2 1:00
Ewolucja | Oficjalny zwiastun / trailer nr 3 | 2001 | Film Pewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmują wojskowi z ich własnym badaczem na czele ([person=314]Julianne Moore[/person]). Szybko okazuje się, że odkrycie staje się z każda chwilą coraz bardziej niebezpieczne. Skoro więc ani mundury, ani wojskowe chemikalia nie są w stanie kontrolować ewolucji kosmicznych "przybyszów", to jak powstrzymać te groźne stwory?

Pewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmująPewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmują wojskowi z ich własnym badaczem na czele (Julianne Moore). Szybko okazuje się, że odkrycie staje się z każda chwilą coraz bardziej niebezpieczne. Skoro więc ani mundury, ani wojskowe chemikalia nie są w stanie kontrolować ewolucji kosmicznych "przybyszów", to jak powstrzymać te groźne stwory?

boxoffice
$98 376 292 na świecie
$38 345 494 w USA
$60 030 798 poza USA
budżet
$80 000 000
na podstawie
Don Jakoby (materiały do scenariusza, historia)
dystrybucja
Warner Bros.
DreamWorks SKG (przedstawia) / Montecito Picture Company, The (produkcja) / Columbia Pictures Corporation
data produkcji
2001
Evolution
Ewolucja Polska
Evolution Kanada
David Duchovny odrzucił rolę w "Star Wars-Atak Klonów", aby pojawić się w "Ewolucji".
Juliette BinocheLorraine BraccoSandra Bullock i Angie Everhart były rozważane do roli doktor Allison Reed.
Mike MyersKevin CostnerKevin KlineCharlie SheenMark Wahlberg i Bruce Willis byli rozważani do roli doktora Iry Kane'a.
  • czy to logo jest inspiracją loga FilmWebbu?

jpytel

...

• Świetna komedia :)

SweetKitty

Lekka, przyjemna i komiczna. Urocza Julianne Moore, zabawni Jones i Scott... Nie przepadam za filmami fantastycznymi, szczególnie za tymi o kosmitach ale ten z założenia miał być głównie komediowy i to moim zdaniem się udało :) Obejrzałam - nie żałuję. Mnie film bawił :) Polecam ! :)

• ah ta obsada

kryslav ocenił(a) film na 7

gdy ujrzałem tak fajną obsadę (sześciu lubianych i spoko aktorów plus jedna aktorka - co łącznie czyni siódemkę), to już wiedziałem, że obejrzę ten film. całkiem dobra komedia z fabułą sci-fi. nie jest głupia, nie ma obraźliwych tekstów, nie jest nastawiona na pierdy, żygania i rozmowy o cipkach. za to ... więcej

• fajnyyyy jest!

neela96 ocenił(a) film na 6

taki lekki .. za kazdym razem kiedy widze go w TV zawsze obejrze... jakis urok jednak ma :)

2
    • Durna komedia sf, ale do tego niezła.

rusofil ocenił(a) film na 6

Większość filmów tego typu jest dennych do tego stopnia, że nie da się ich oglądać, do tego wrócę nie raz.

5