Odtwórz Ewolucja Zwiastun nr 3 2:02

Evolution

2001 1 godz. 41 min.
2 366
chce zobaczyć
Na Ziemię spada meteoryt zawierający szybko ewoluujące organizmy. Badający go profesorowie odkrywają, że kosmici potrafią błyskawicznie przystosowywać się do nowych warunków i stanowią niebezpieczeństwo dla lokalnego ekosystemu. Więcej Mniej
Łowcy kosmitów
Jest lato. Żar, na zmianę z ulewnymi deszczami leją się z nieba, a w kinach w najlepsze trwa już sezon... ... czytaj więcej
$data.name
Marcin Kamiński
Ewolucja
Ewolucja (2001) Zwiastun nr 3 2:02
Ewolucja
Ewolucja (2001) Zwiastun nr 2 1:00
Pewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmują wojskowi z ich własnym badaczem na czele (Julianne Moore). Szybko okazuje się, że odkrycie staje się z każda chwilą coraz bardziej niebezpieczne. Skoro więc ani mundury, ani wojskowe chemikalia nie są w stanie kontrolować ewolucji kosmicznych "przybyszów", to jak powstrzymać te groźne stwory? 2009-11-16 11:23:58.0 PT2M2S https://fwcdn.pl/webv/13/90/11390/thumbnail.11390.4.jpg https://fwcdn.pl/video/30629/evolution_small3.360p.mp4

Pewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmująPewnego dnia na ziemię spada sporych rozmiarów meteoryt. Okazuje się, że znalezisko zawiera szybko ewoluujące organizmy. Nie to jest jednak najgorsze. Zwierzęta równie szybko rozmnażają się i adaptują w nowym środowisku... Początkowo znaleziskiem zajmują się dwaj profesorowie z miejscowego uniwersytetu, ale wkrótce sprawę przejmują wojskowi z ich własnym badaczem na czele (Julianne Moore). Szybko okazuje się, że odkrycie staje się z każda chwilą coraz bardziej niebezpieczne. Skoro więc ani mundury, ani wojskowe chemikalia nie są w stanie kontrolować ewolucji kosmicznych "przybyszów", to jak powstrzymać te groźne stwory?

boxoffice
$98 376 292 na świecie
$38 345 494 w USA
$60 030 798 poza USA
budżet
$80 000 000
na podstawie
Don Jakoby (materiały do scenariusza, historia)
dystrybucja
Warner Bros.
DreamWorks SKG (przedstawia) / Montecito Picture Company, The (produkcja) / Columbia Pictures Corporation
data produkcji
2001
Evolution
Ewolucja Polska
Evolution Kanada
David Duchovny odrzucił rolę w "Star Wars-Atak Klonów", aby pojawić się w "Ewolucji".
Juliette BinocheLorraine BraccoSandra Bullock i Angie Everhart były rozważane do roli doktor Allison Reed.
Mike MyersKevin CostnerKevin KlineCharlie SheenMark Wahlberg i Bruce Willis byli rozważani do roli doktora Iry Kane'a.