Głupi,głupi,głupi i jeszcze raz głupi a przy tym niesamowicie nudny i pozbawiony sensu.W porównaniu z ''Lśnieniem''ten film to istna kołysanka do snu tylko że nigdy jeszcze kołysanka do snu nie przyprawiałaby o mdłości ogólnie ocena 1\10,Boże co ja piszę 1\1000000.Takie jest moje zdanie bo ja w tym ''Horrorze'' nie widzę nic co miało by aspekty Horroru a jedynie nudny szajz
Wiesz co ? Hmm może to nie jest typowy horror tylko cos w stylu thiller ale trzyma w napięciu :) Hmm ;P Jeżeli chcesz horror to moze oglądnij jakis krwawy film typu Dom woskowych ciał , bądź Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną :) Aaaa tak poza tym to nie znasz się na dobrych filmach :D Ale to Twój gust ;D
Te filmu które wymieniłaś to plasują się do rankingu największych film-śmieci więc nie pisz że może mi się podobać jakieś gówno gdzie tylko krew się leje i nic więcej i nie pisz że nie znam się na dobrych filmach bo ''Inni'' nie można nazwać horrorem tylko tek jak napisałem kołysanką do snu,bo mnie ten anty horror usypiał
każdy ma swój gust i nie ma się o co kłócić bo i tak do ładu nie dojdziecie. według mnie film był świetny, ale to tylko moje zdanie.
Mnie ten film bardzo się podobał. Jeśli komuś się nie podoba to trudno, jego sprawa. Lecz nie zgodzę sie z tym, że jest on usypiający. Ale trudno każdy ma inny gust
Nie wiem czy to do mnie, ale jak napisałam dla mnie film NIE był usypiający. Jeden z moich ulubionych filmów
To nie było do ciebie tylko do założyciela tematu. Nie był nudny. Trzymał w napięciu a zakończenie jest całkowicie nieoczekiwane...
<lol2> a tak btw. kto napisal że to horror? W gatunku pisze Thiller więc wtf?... może czas na badania wzroku?...
p.s film dla mnie świetny, jeden z lepszych jaki oglądałam ;). Ma swoją głębie ma ciąg dramatyczno-logiczny ;) Ogólnie jestem jak nahbrdziej za tym żeby dać mu 9/10 ;))