PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=427379}

Jaśniejsza od gwiazd

Bright Star
2009
6,7 17 tys. ocen
6,7 10 1 16502
6,9 20 krytyków
Jaśniejsza od gwiazd
powrót do forum filmu Jaśniejsza od gwiazd

Moim zdaniem to nie jest film dla każdego. Współczesny widz przyzwyczajony jest do filmów napakowanych szybką akcją, strzałami wybuchami, miłosnymi podejściami i zdradami. "Jaśniejsza od gwiazd" jest inna. Nie ma tu efektów specjalnych i miłosnych intryg snutych przez półnagie cycaste uwodzicielki.Pokazuje uczucia i życie takimi jakimi są naprawdę. Moim zdaniem to wyjątkowy film.. w połączeniu z piękną poezją REWELACJA

RealHag

Całkowicie się zgadzam.

ocenił(a) film na 8
RealHag

Zgadza się. Osobiście nie znam się na poezji, nie przemawia ona do mnie - ale z drugiej strony film jest o sile miłości. Świetnie odtwarza klimat romantyzmu, z panującym modelem "miłości romantycznej", często niespełnionej i tragicznej, lecz o wielkiej sile.

Z "lżejszego kalibru" scen - utkwiło mi zdanie, że jeżeli poeta "leży na kanapie, lub gapi się w ścianę" - to wcale nie oznacza, iż nie pracuje ;)

użytkownik usunięty
RealHag

Jeden z najpiękniejszych filmów ostatnich lat. Ostatnio oglądałem "Jedz módl się kochaj", który uważany jest za "megahit" i pomyślałem, że dla filmów typu "Jaśniejsza .." to nawet lepiej być nieco "z boku".

ocenił(a) film na 9

Taki film jak jaśniejsza nie miał szans się wybić bo musiał by przemówić do fanów właśnie takich hollywoodchłamów. filmu o którym wspominasz nie widziałam, ale domyślam się jak wygląda..dokładnie tak jak setki innych. Czy to są prawdziwe filmy o miłości? nie sądzę. Wiec kto lubi,ten niech ogląda sieczkę, a nieco ambitniejszemu widzowi sukces komercyjny filmu i parada gwiazd w obsadzie do szczęścia potrzebne nie są.

ocenił(a) film na 5
RealHag