1 Krzyk 1 najlepszy z całej serii 8/10.
2 Krzyk 2 ciut słabszy ale wciąż bardzo dobry 8/10.
3 Krzyk 3 tu bardziej słabo i bez klimatu ale daje 6/10 bo bardzo lubię całą trylogię krzyku.
4 Krzyk 4 totalna parodia niczym straszny film 1 ale daje słabe 5/10 ze względu na sentyment do filmów mimo to uważam że to najgorsza część czekam na wasze opinię.