Moja dziewczyna wychodzi za mąż

Made of Honor

2008 1 godz. 41 min.
6,4 46 482
oceny
6,4 10 46482
4 489
chce zobaczyć
{"rate":5.5,"count":2}
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych
  • K O S Z M A R ! ! !

    xdem ocenił(a) film na 1

    Uwaga Spoiler! Ten temat może zawierać treści zdradzające fabułę.

  • Koszmar...

    awarek_2

    Nie, nie sam film mam na myśli! To w sumie całkiem przyzwoita komedyjka z gatunku "obejrzeć i zapomnieć"... :) Setki takich już powstały, a tysiące jeszcze powstaną. Koszmarne były natomiast koszty tego filmu! 40 milionów $??? Jezu... Co w nim było takie kosztowne?! Przecież nie gaże aktorów, bo to nie żadna ... więcej

    4
    • 8/10

      Filmowa12 ocenił(a) film na 7

      Niebanalna historia. Jedyne co mi się nie podobalo to Punkt zwrotny ( kłótnia przy domniemanej zdradzie) były dla mnie zbyt błahe żeby aż tak się pokłócić. Trzeba przyznać, muzyka na najwyższym poziomie. Dodatkowo humor w filmie bardzo smacznie wklejony, moment pocałunku bardzo specjalny i namiętny.:)

      4
      • Fajna komedia. Taka lekka, zabawna, w kilku momentach wzruszająca. Bardzo podobał mi się soundtrack :)

        3
        • Film o okropnych ludziach robiących okropne rzeczy

          Summers111 ocenił(a) film na 5

          W filmie nie zabrakło charyzmatycznych aktorów czy ładnych ujęć, ale na tym kończy urok. Główny bohater celowo, w celu zniszczenia związku swojej najlepszej przyjaciółki, przyjmuje posadę głównej druhny. Twórcy przez cały czas pokazywali, że pan młody jest w zasadzie ... więcej

          1
          • Najlepsza była babka z koralami ;-D

            markom65 ocenił(a) film na 7

            fluorescencyjne kulki analne które powiesiła sobie na szyi ;-D ;-d

          • Ciekawy

            Sandra474 ocenił(a) film na 6

            ,,Moja dziewczyna wychodzi za mąż” nie jest zabawną komedią lecz warto ja obejrzeć. Film posiada świetną ścieżkę dźwiękową, możemy oglądać malownicze i urokliwe szkockie krajobrazy, a sama historia miłości Toma i Hannah jest co najmniej ciekawa. Podoba mi się także wątek przyjaźni męsko- męskiej, a w ... więcej

            1
            • Ciepły i zabawny film, doskonały na poprawę nastroju!!!

              fly1989 ocenił(a) film na 8

              Naprawdę przyjemna komedia romantyczna, zapewniająca nam zarówno dobrą zabawę, jak i nieco wzruszeń. Świetnie dobrana muzyka, ciepłe klimaty i oczywiście doskonała gra aktorska. Duże brawa należą się zwłaszcza Patrickowi Dempseyowi. Ten prawdziwie zdolny i ... więcej

              2
              • w sumie nie przepadam za komediami romantycznymi,ale ta była ok, lekka i przyjemna,miło się ogląda, ackzolwiek banalna i przewidywalna jak prawie każdy film tego gatunku :) Ale ok!

                1
                1
                • Świetny film w swoim gatunku, koncepcja fabuły przypomina mi film "Mój chłopak się żeni" z Cameron Diaz i Julią Roberts. POLECAM!!!

                  2
                  1
                  • Całkiem fajny:)

                    Alabama23

                    Ogólnie fajny film. TRoche przewidywalny ale przyjemnie się go ogląda ( m.in ze wzgledu na fajnego aktora:D hehe)uwazam ze mimo wszystko film godny polecenia:)

                    3
                    1
                    • moim zdaniem sympatyczny film

                      naszage

                      moim zdaniem sympatyczny film:)może nie jest to zupełna nowośś (jesli chodzi o pomysł), ale fajnie zrobiony. dobrze mi się oglądało (Tak, wiem, ze premiera polska jest jutro). No i fajny facet;P

                      1
                      • SPOILER "Chirurgów" - Derek i Owen w jednym filmie

                        beatakrzemien ocenił(a) film na 3

                        Uwaga Spoiler! Ten temat może zawierać treści zdradzające fabułę.

                        • fajny :)

                          dagusia_1985 ocenił(a) film na 8

                          nie zmuszający do myślenia ale nie banalny! miło popatrzeć :)

                        • Pomylony film?

                          Gramolinda ocenił(a) film na 6

                          Dziś według programu z filmwebu ten film leci na stopklatce około południa, jednak tak naprawdę leci film o tym samym tytule ale innej fabule, a mianowicie: Jennifer pozwala zamieszkać u siebie przyjacielowi. Tymczasowa sytuacja trwa 7 lat. Chłopak Jennifer chce pozbyć się intruza, lecz ten uświadamia ... więcej

                        • Dzisiaj i jutro na Polsat FIlm i AXN White

                          karolina922 ocenił(a) film na 7

                          Umówili się czy co? Nawet o tej samej godzinie na obu kanałach leci ten film.

                          • Szukam tytułu filmu

                            pawel45 ocenił(a) film na 8

                            Jakiś czas temu( powiedzmy 6-8 lat temu) oglądałem podobny film, jednak na śmierć zapomniałem jego tytuł. Pamiętam tylko poszczególne sceny. Jedna z nich jest taka, że chłopak z dziewczną leżą na trawie w lini prostej, stykając się głowaki. Później jest taka akcja, że koleś robi tej dziewczynie ... więcej

                          • Lekki, przyjemny film

                            Meg8024 ocenił(a) film na 7

                            nie ma co sie doptrywac arcydziela bo sie czlowiek rozczaruje:)

                            • Co za kiczowate gówno.

                              Lucyfer91 ocenił(a) film na 6

                              W sam raz żeby się odprężyć i odmóżdżyć ;] (szczególnie przydatne po całym tygodniu matur). Sympatyczne i beznadziejnie przewidywalne. Najbardziej zniszczył mnie fakt, że Tom wpadł do kościoła w tak nieprzewidywalnym momencie. Kto by przypuszczał, że jadąc na tym koniu, dojedzie akurat na tyle ... więcej

                            • podobne filmy?

                              użytkownik usunięty

                              znacie podobne filmy, w których właśnie występuje jakiś przystojny kobieciarz i jego najlepsza przyjaciółka i on sie w niej zakochuje itp. coś w tym stylu. jeśli znacie to piszcie. z góry dziękuje ;)