PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=645653}
6,3 9 391
ocen
6,3 10 1 9391
6,0 8
ocen krytyków
Promised Land
powrót do forum filmu Promised Land

Przede wszystkim ciekawy temat. Sam pracuję w branży oil&gas i kwestia gazu łupkowego nie jest mi obca. Nie chciałbym jednak oceniać filmu ze względów naukowych oraz politycznych. Bardzo podoba mi się gra Matt'a Damon'a. Bardzo realnie pokazana jest społeczność wiejska w Stanach. McDormand i Krasinski asystują Damon'owi z najwyższym kunsztem. Wypominany przez krytyków jako "wymuszony" wątek miłosny jest moim zdaniem bardzo naturalny, nie narzucający się. Jest to jeden z tych filmów które chętnie obejrzę ponownie. Polecam. Serdecznie. M

Matteo79

Szanuję Twój gust ale z ciekawości proszę odpowiedz: jak za to dajesz 9 to za co dajesz 8 i 10? Dziękuję.

ocenił(a) film na 9
adamniewiadomski

Jeśli klikniesz na mój profil powinieneś zobaczyć moje oceny. Są one jak najbardziej subiektywne. Nie kieruję się recenzjami. Oceniam emocjonalnie.

Matteo79

Dziękuję zajrzę. Pozdrawiam.

adamniewiadomski

skoro ty dajesz swing 10 z gwiazdka to twoje pytanie do kolegi jest nie na miejscu.

maciekb80

Pan Matteo79 odpowiedział mi bardzo wyczerpująco i bardzo uprzejmie. (może także dlatego że był uprzejmie zapytany) nie wiem czemu zawsze znajdzie się i wetnie się jakiś MACIOman i obraża ludzi. FY

adamniewiadomski

zatkało kakao.

Matteo79

Mi również film przypadł do gustu. Bardzo dobra gra aktorska (Matt Damon i nie tylko on), ciekawy scenariusz, temat "na czasie", bardzo ładne zdjęcia, rewelacyjny klimat amerykańskiej wsi (ach, te małomiasteczkowe puby) - nowy Gus Van Sant jak najbardziej na plus. Polecam.

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
ocenił(a) film na 9
Hera_2

Recenzja bardzo mi się podoba.