Ready or Not

1 godz. 35 min.
6,6 28 253
oceny
6,6 10 28253
9 131
chce zobaczyć
6,4 11
ocen krytyków
{"rate":6.3636365,"count":11}
{"type":"film","id":827264,"links":[{"id":"filmWhereToWatchTv","href":"/film/Ready+or+Not-2019-827264/tv","text":"W TV"}]}
powrót do forum filmu Zabawa w pochowanego
  • RoStryR ocenił(a) ten film na: 8

    Czarna komedia gore, osobiście świetnie się bawiłem podczas seansu! WTF w ustach głównej bohaterki i wiązanka na ulicy mistrzowska, masa krwi, głupawych śmierci, gagów i śmiechu.

  • dabram17 ocenił(a) ten film na: 6

    RoStryR haha, dokladnie, niezla czarna komedia. Glupawy scenariusz ale mnostwo gagow okraszanych krwia. Z poczatku myslalem ze to horror ale dopiero po jakims czasie sie przestawilem i zaczalem dobrze bawic

  • RoStryR ale co w ustach głównej bohaterki? :O i jaka wiązanka (boje się oglądać ,ale ciekawość zżera ;p

  • RoStryR Ja bym przyjął jeszcze więcej elementów groteskowo-komediowych, bo to one w sumie "robiły" ten film.
    Ale z tego typu kina, obok nowego Chucky'ego i tak jeden z fajniejszych w ostatnim czasie.

  • grzegorz_falke ocenił(a) ten film na: 6

    RoStryR no nie oszukujmy się, że jest to film niskich lotów, ale jak się pójdzie ze znajomym i można podrzeć łacha to zawsze na plus

  • srick.pl ocenił(a) ten film na: 8

    grzegorz_falke Zgoda - nie jest to film wybitny, ani żadne tam arcydzieło. Ale w swojej kategorii wymiata. Pastisz, groteska, komediowy-horror. Co kto woli. Ważne, że świetnie się oglądało. I choć trudno szukać tu porównań, ale wydaje mi się, że może to być film na miarę nowego RHPS, tych czasów.

  • Gladiator1000 ocenił(a) ten film na: 7

    RoStryR Dokładnie ta wiązanka...Taka prawdziwa i wiarygodna w jej ustach, majstersztyk :) Ogólnie bardzo dobrze zagrany film+oryginalny scenariusz wnoszący do kina fajny powiew świeżości

  • adamcpdst ocenił(a) ten film na: 3

    Gladiator1000 Dobrze zagrany przez kogo? Główna bohaterka trochę się powydzierała, zrobili jej dobry make-up, ale to nie jest aktorstwo, plz.

  • Gladiator1000 ocenił(a) ten film na: 7

    adamcpdst Przez kogo ? Przez wszystkich. Takie jest moje zdanie, oczywiście szanuję twoje i wszystkich innych

  • adamcpdst ocenił(a) ten film na: 3

    Gladiator1000 No ok, ja mam przeciwne zupełnie wrażenia. Możemy podyskutować, możemy nie, w sumie wszystko mi jedno.

  • Krzypur ocenił(a) ten film na: 2

    adamcpdst Autor wątku napisał "dobry odmóżdżacz", co mnie rozwaliło, bo wydaje mi się, a graniczy to niemal z pewnością - że jest odwrotnie, czyli, powiedzmy, dobry wymóżdżacz.

  • hessus86 ocenił(a) ten film na: 6

    RoStryR gore to ja bym nazwał również M jak miłość no ale to TYLKO JA.

  • kryslav ocenił(a) ten film na: 7

    RoStryR Spoko film. Też dobrze się bawiłem, a jestem wymagający co do czarnych komedii.

  • RoStryR Swietne aktortwo, scenografia, niezle gagi.

  • vAkatsuki ocenił(a) ten film na: 10

    RoStryR fajny film gatunu Sci-Fiction , a jakiś idiota dodał ten film jako czarna komedia xD

  • gabi_sabatini ocenił(a) ten film na: 8

    RoStryR jak ktoś się nastawi na coś zrobionego dla jaj to będzie się dobrze bawił. nie dla spinaczy