Doskonały pomysł fabularny, dobra gra aktorów i niesamowity nastrój. Bałam się bardzo i powtarzałam sobie, że to tylko film.
Polecam bardzo klimatyczne :
Noc żywych trupów 1968, Świt żywych trupów 1978, Zombie pożeracze mięsa 1979,
Miasto żywej śmierci 1980, Hotel siedmiu bram 1981, Dzień żywych trupów 1985, remake Noc żywych trupów 1990.
Te horrory o zombie mają najlepszy klimat grozy. Nowsze tego czegoś już nie mają.