Pierwsze odcinki
"39 i pół", nowego serialu emitowanego przez TVN od początku marca, miały wyższą oglądalność niż programy nadawane w tym samym czasie przez TVP 1, TVP 2 i Polsat. Serial cieszy się również większą popularnością niż programy emitowane w tym paśmie przez TVN w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków
"39 i pół" wyniosła 3,52 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. To o prawie milion więcej niż programy emitowane przez TVN w analogicznym okresie poprzedniego roku, które oglądało średnio 2,53 mln widzów.
Pierwsze odcinki serialu
"39 i pół" śledziła mniej więcej co czwarta osoba oglądająca w tym czasie telewizję (dokładnie 26,28%) i prawie co trzeci widz z komercyjnej grupy wiekowej 16-49 (31,31%). To spory wzrost w porównaniu z popularnością programów emitowanych przez TVN w tym paśmie w analogicznym okresie ubiegłego roku, które przyciągnęły niespełna 20% widzów (18,51% ogółu i 19,20% grupy wiekowej 16-49).
Serial
"39 i pół" cieszył się również większą popularnością od programów nadawanych w tym czasie przez konkurencyjne stacje. Emitowane wtedy przez Polsat filmy oglądało średnio 2,63 mln widzów, propozycje TVP 1 (m.in. "Misja specjalna") przyciągnęły przeciętnie 2,43 mln osób, a programy nadawane w TVP 2 ("Magazyn ekspresu reporterów" i filmy z cyklu "Kocham kino") oglądało średnio 2,11 mln widzów.
Prawie dwie trzecie widzów pierwszych odcinków serialu
"39 i pół" stanowiły kobiety. Poza tym produkcja gromadziła przed telewizorami głównie osoby w wieku od 30 do 34 lat i powyżej 55. roku życia oraz mieszkańców dużych miast.