Nowy serial komediowo-obyczajowy telewizji Polsat
"Agentki" ogląda średnio 2,34 mln widzów. Po udanym debiucie, widownia produkcji spada.
Trzy pierwsze odcinki serialu
"Agentki" miały średnio 15,1 proc. udziału w rynku. Dało to stacji czwartą pozycję na telewizyjnym rynku. Największą widownię w paśmie emisji produkcji miała TVP1, która emitowała filmy fabularne, a w trzecim tygodniu mecz polskiej kadry (4,02 mln widzów, 25,91 proc. udziału). Druga pozycja przypadła TVP2, pokazującej mecz Ligi Mistrzów oraz polskie komedie (3,3 mln widzów, 21,28 proc. udziału). Trzecia lokata z 2,92 mln widzów i 18,88 proc. udziału należała do TVN (
"Na Wspólnej",
"W11-wydział śledczy").
Przed rokiem w paśmie emisji
"Agentek" Polsat miał 2,48 mln widzów i 15,62 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.