Emitowany w niedzielne wieczory przez Polsat trzeci sezon amerykańskiego serialu "
Gotowe na wszystko" przegrał z ofertą konkurencyjnych kanałów. Produkcja miała także trochę niższą widownię niż programy emitowane w tym samym paśmie Polsatu rok temu.
Średnio każdy z odcinków trzeciej serii
"Gotowych na wszystko" oglądało 1,41 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl. Udziały Polsatu w czasie emisji serialu wyniosły 14,81 proc. (w grupie wszystkich widzów) i 18,98 proc. (w grupie 16-49).
Takie wyniki oglądalności
"Gotowych na wszystko" sprawiły, że w paśmie nadawania serialu (niedziele 20.00 - 24.00) Polsat był dopiero stacją czwartego wyboru. Liderem w tym czasie była TVP 1, która nadawała filmy fabularne. Oglądało je 2,37 mln widzów. Dalej znalazły się: TVN (m.in. "Kuba Wojewódzki", "Trzy po trzy - numery z kwatery" i "Orange Ekstraklasa"; 1,77 mln ) i minimalnie wyprzedzająca Polsat - TVP 2 (m.in. filmy, "Panorama" i "Euroexpress"; 1,42 mln).
Rok temu w niedzielnym paśmie od 22.00 do 24.00 Polsat oglądało więcej widzów niż teraz. Było to 1,48 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 17,17 proc. (w 4+) i 20,27 proc. (w 16-49).
Według cennikowych danych netto (bez rabatów) przy reklamach nadawanych wokół trzeciej odsłony
"Gotowych na wszystko" Polsat zarobił 16,1 mln zł. Dla porównania, wpływy ze spotów nadawanych przy
"Skazanym na śmierć", emitowanym przez Polsat w niedzielnym paśmie 20.00 - 22.00, wyniosły 39,3 mln zł (serial oglądało średnio 4,19 mln widzów, czyli trzy razy więcej niż
"Gotowe").
Jak pokazują dane telemetryczne, serial przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów młodych i w średnim wieku (od 20 do 54 lat) oraz mieszkańców średnich i dużych miast.