Po dwóch miesiącach emisji nowej serii odcinków
"M jak miłość" serial ma o ponad 600 tys. widzów niższe wyniki oglądalności niż w analogicznym okresie rok temu. Nadal jednak zdecydowanie wygrywa z konkurencją, przyciągając co drugiego widza oglądającego w tym czasie telewizję.
W okresie od 3 września do 30 października 2007 roku średnia oglądalność odcinków
"M jak miłość" emitowanych w poniedziałki, wtorki, a częściowo także w środy i czwartki wyniosła 8,65 mln osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Udziały TVP2 w czasie nadawania obyczajowej produkcji ukształtowały się na poziomie 52,84 proc. w grupie wszystkich widzów i 49,88 proc. w grupie komercyjnej.
Z kolei w okresie od 5 września do 31 października 2006 roku, gdy serial emitowano tylko w poniedziałki i wtorki, oglądało go średnio 9,27 mln widzów, a udziały Dwójki wyniosły odpowiednio 56,53 proc. (grupa 4+) i 55,94 proc. (grupa16-49).