"U Pana Boga w ogródku" pokonało konkurencję

Wirtualnemedia.pl /
https://www.filmweb.pl/news/%22U+Pana+Boga+w+ogr%C3%B3dku%22+pokona%C5%82o+konkurencj%C4%99-47918
Nadawany w sobotnie wieczory ośmiodcinkowy serial komediowy "U Pana Boga w ogródku" dał Dwójce pozycję lidera rynku i pozwolił kanałowi utrzymać stalą widownię sobotniego pasma.

Średnia oglądalność emitowanego w soboty o 20.10 serialu wyniosła 3,31 mln widzów, co dało stacji 21,55 proc. udziału w grupie 4+ i 20,35 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie Dwójka miała prawie taką samą widownię - oglądało ją 3,28 mln osób przy udziałach wynoszących 20,88 proc. i 19,16 proc.
W czasie nadawania "U Pana Boga w ogródku" TVP 2 była liderem pod względem gromadzonej widowni. Kolejne miejsce zajęły: TVN (gł. "Niania","Mam talent"; 3,06 mln), Polsat (gł. "Jak Oni śpiewają"; 2,99 mln) i TVP 1 (gł. filmy fabularne; 2,99 mln).

Serial przyciągał przed telewizory głównie kobiety, widzów po czterdziestce, mieszkańców wsi i osoby z wykształceniem podstawowym.

Przychody z reklam nadawanych wokół produkcji wyniosły 2,32 mln zł - wynika z danych cennikowych netto, nieuwzględniających rabatów.

W planach jest nakręcenie kolejnych odcinków serialu. Najwcześniej na antenie TVP 2 pojawią się jesienią 2009 roku.