Sami wymyślili scenariusz, zagrali w filmie i skomponowali do niego muzykę. Od początku stycznia 2007 roku w telewizji MTV i przed seansami w kinach Cinema City będzie można obejrzeć film promujący ofertę POP-a -
"Ostatnia liczona". Jego autorami są utalentowani młodzi ludzie, którym Orange dała szansę na debiut.
Ponad 1000 młodych ludzi, w wieku od 15 do 20 lat, wzięło udział w castingach na aktorów lub zaproponowało scenariusz do filmu promującego ofertę Orange. Zwyciężył 16-letni
Marcin Stankiewicz, który przygotował kilka propozycji reklam z udziałem wykreowanego przez siebie bohatera - Stana Kievitza. Jedna z nich stała się kanwą nakręconego filmu. Akcja rozgrywa się na dworcu przy kiosku i nawiązuje do charakterystycznych, starszych reklam POP-a. Główną rolę zagrał sam autor. Producentem jest stacja MTV. Film wyreżyserował
Jan Hryniak, a za zdjęcia odpowiadał
Marian Prokop. Poza
Marcinem Stankiewiczem z castingu do ról drugoplanowych zostali wybrani: Marek Frudrysiak (16 lat) i Patrycja Kubicka 15 lat).
Ważnym elementem filmu jest muzyka. Ona również została wybrana na drodze konkursu, w którym wzięło udział ponad 150 młodych kompozytorów. Zwyciężył 25-letni Kuba Zielina (nick: Żmij), który gra na własnoręcznie skontruowanej gitarze.