Coca-Cola wyłoży 45 milionów dolarów na promocję "Harry'ego Pottera"

The Hollywood Reporter / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/Coca-Cola+wy%C5%82o%C5%BCy+45+milion%C3%B3w+dolar%C3%B3w+na+promocj%C4%99+%22Harry%27ego+Pottera%22-67
Warner Bros. namówił Coca-Colę na udział w promocji najnowszej produkcji "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". Jest to powrót Coca-Coli do biznesu filmowego. Wielkość wyłożonej sumy sprawia zaś, że jest to największy udział w reklamie filmowej pojedynczej firmy w historii kina. Dotychczas bowiem promocja opierała się na wielu partnerach, nie na jednej firmie z tak dużym udziałem. Negocjacje kontraktu, dotyczące także sequelu filmu, planowanego na 2002 rok "Harry Potter i Komnata Tajemnic" rozpoczęły się już w zeszłym roku. Ostatecznie Coca-Cola wyłoży na film ok. 40-50 milionów dolarów.