Książka "Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych" już w sprzedaży

  • Informacja nadesłana
W ostatnich miesiącach świat oczarowały "This War of Mine", "Zaginięcie Ethana Cartera", "Lords of the Fallen" i "Dying Light", do boju szykują się "Wiedźmin 3: Dziki Gon" i "Get Even". Żadna inna gałąź rozrywki nie może liczyć na tak silną reprezentację z Polski. Jednak nie zawsze tak było i między innymi o tym traktuje książka "Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych" autorstwa Marcina Kosmana.

sd.jpg


Dlaczego polska branża gier narodziła się na stadionie Legii? Kto zbudował potęgę dystrybucyjną dzięki sprzedaży samolotów wojskowych Amerykanom? Jakie studio wzięło nazwę od psa sąsiada?  Czemu Dariusz Szpakowski nie chciał nagrać komentarza do serii FIFA? W jaki sposób tragedia 11 września 2001 roku wpłynęła na losy prawdopodobnie najlepszej polskiej strategii? Jak doszło do tego, że pierwszą produkcją na licencji Wiedźmina była gra SMS-owa?

"Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych"
to luźna opowieść o 30 latach polskich gier, pełna anegdot i dykteryjek, będących efektem wywiadów z ponad 60 rozmówcami. Czytelnik dowie się z niej, że jak polskie gry próbowały zdobyć serca najpierw polskich graczy, a potem również tych spoza kraju, jak rozwijał się rynek i w jaki sposób niewielkie firmy stały się potęgami. Wszystko to wsparte anegdotami i historiami, które nigdy dotąd nie ujrzały światła dziennego.

Marcin Kosman pisze o grach od kilkunastu lat. Zaczynał w miesięczniku PSX Extreme, od ponad pięciu lat działa w sieci, aktualnie jako redaktor naczelny serwisu Polygamia.pl. Publikował też m.in. w Dzienniku Gazecie Prawnej oraz magazynach Play i Komputer Świat Gry.

Zarówno książka, jak i e-book są już dostępne w sprzedaży:

Fanpage: https://www.facebook.com/nietylkowiedzmin
Kontakt: wydawnictwo@openbeta.pl
Gdzie kupić: http://openbeta.shoplo.com/

Patronami medialnymi książki są Filmweb.pl, Polygamia.pl i magazyn PSX Extreme.