Największe przychody z reklamy telewizyjnej w 2007 roku osiągnął Polsat, nieznacznie wyprzedzając pod tym względem TVN.
Według danych cennikowych, bez uwzględnienia rabatów, Polsat uzyskał ze sprzedaży czasu reklamowego w 2007 roku 2,23 mld zł (o 17 proc. więcej niż rok wcześniej). Stacja wyprzedziła lidera z 2006 roku - TVN, którego wpływy wyniosły 2,17 mld zł (wzrost o 7 proc.). Dalej znalazły się główne anteny Telewizji Polskiej SA: TVP 1 ? 1,55 mld zł (wzrost o 17 proc.) i TVP 2 ? 1,08 mld zł (wzrost o 5 proc.). Najwięcej reklam wyemitował w 2007 roku TVN ? 208 tys. spotów (o 15 proc. więcej niż w 2006 roku). Drugi pod tym względem był Polsat ? 198 tys. reklam (wzrost o 9 proc.). Zwiększyła się liczba reklam emitowanych przez główne anteny TVP. Jedynka nadała 124 tys. spotów (o 35 proc. więcej niż rok wcześniej), a Dwójka ? 122 tys. (wzrost o 42 proc.). W sumie bloki reklamowe w telewizjach ogólnopolskich wydłużyły się prawie o jedną piątą, przekraczając 4 tys. godzin.
Dane AGB Nielsen Media Research.