Już po raz 15. w Polsce wielkie święto reklamy? Noc Reklamożerców ? jedyny w swoim rodzaju, 6-godzinny pokaz reklam z całego świata, kolekcjonowanych przez ekscentrycznego francuza Jean Marie Boursicot. Seanse odbędą się w dniach 9-17 listopada w sieci Multikino.
W tegorocznym programie m.in.: przegląd reklamy belgijskiej i rumuńskiej, szalone reklamy Central Beheer panorama reklam Hondy, ostatnie kampanie Volkswagena i Cathay Pacific i reklamy wielkich mistrzów:
Jean Luc Godard,
David Lynch,
Giuseppe Tornatore,
Emir Kusturica,
Roman Polański,
Wim Wenders,
Robert Altman, włoska reklama lat 60. i jak zawsze nieśmiertelny Bob i jego Fiat, czekolada Leo, gorące zmysły w kampanii Perrier oraz po raz pierwszy blok poświęcony polskiej reklamie.
Seanse odbędą się w sieci kin Multikino według następującego kalendarza:
9 listopada (piątek) ? Warszawa (Złote Tarasy i Ursynów), Poznań (Stary Browar)
10 listopada (sobota) ? Kraków, Bydgoszcz, Wrocław (Pasaż Grunwaldzki)
16 listopada (piątek) ? Szczecin, Gdańsk, Wrocław (Arkady)
17 listopada (sobota) ? Zabrze, Włocławek, Elbląg.
Tradycją jest, że Noc Reklamożerców to również wieczór doskonałej zabawy i licznych atrakcji na terenie kina. Impreza, DJ, poczęstunek, niespodzianki, wystawy i konkursy uatrakcyjnią tę długą Noc dzięki sponsorom, jakimi są w tym roku: Lech - sponsor główny oraz Coca-Cola, M&MS, FujiFilm i Telepizza.