We wtorek na specjalnej konferencji prasowej Puls przedstawi nową ramówkę, logo oraz oprawę graficzną. Mimo tak późno zorganizowanego spotkania z dziennikarzami, stacja nie czekała z zaprezentowaniem logotypu w prasie drukowanej.
Nowe logo zdaje się mieć mniej skomplikowaną budowę niż dotychczasowy (używany od października ub. r.) . Składa się ono z dwóch prostych napisów „TV” oraz „puls” (ten drugi pisany małymi literami). Po raz pierwszy w logotypie Pulsu pojawił się przedrostek „TV”, który do tej pory używany był jedynie w słownym prezentowaniu nazwy stacji lub w prasie. Nowa oprawa graficzna prawdopodobnie będzie opierać się głównie na dwóch lub trzech kolorach – białym, pomarańczowym oraz być może szarym.
Konferencja prasowa organizowana przez prezesa TV Puls Dariusza Dąbskiego ma na celu przedstawienie nowej, jesiennej ramówki stacji, w której pojawią się nowe filmy, seriale oraz programy rozrywkowe. Jednocześnie wprowadzony zostanie nowy slogan reklamowy – „TV Puls – Żyje pulsem twojej rodziny”. Ma to podkreślić rodzinny charakter stacji.