Nakręć filmik inspirowany marką Guinness i nawiązujący do wartości reprezentowanych przez markę – pasja, perfekcja, wyobraźnia. Weź udział w konkursie i zdobądź Grand Prix. Konkurs
"Odkrywaj to, co niezwykłe" realizowany jest za pomocą dedykowanej aplikacji na Facebooku. Zadaniem uczestników jest stworzenie maksymalnie 60-sekundowego spotu inspirowanego marką Guinness oraz jego upublicznienie poprzez konkursową aplikację. Konkurs potrwa do
15 listopada i przeznaczony jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.
Spośród nadesłanych prac jury konkursu, w skład którego wejdzie m.in.
Olga Frycz,
Bodo Kox i
Katarzyna Rosłaniec, wybierze dwóch laureatów. Zdobywca Grand Prix otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. złotych. Nagrodą za drugie miejsce będzie 3 tys. złotych. Spośród udostępnionych na Facebooku filmów, widzowie wybiorą zwycięzcę nagrody publiczności.
Wręczenie nagród odbędzie się
25 listopada o
20.30 w kinie
Atlantic w Warszawie.
Więcej informacji znajdziesz
TUTAJ.
Informacja sponsorowana