Na przełomie lutego i marca wystartuje platforma multimedialna w internecie Grupy TVN. Ma być rentowna po dwóch latach. Koszt - 5-15 mln zł.
Będzie to dostępna w sieci oferta programowa Grupy TVN (czyli TVN oraz kanałów tematycznych), wzbogacona o funkcjonalności i narzędzia dostępne w internecie, których wdrożeniem zajmuje się Onet.pl, lider rynku wśród portali internetowych - pisze Gazeta Prawna.
Projekt ma być w przeważającej części - 70 lub 80 proc. - finansowany z reklam. Rentowność planowana jest w dwa lata po starcie. Według informacji GP, koszt projektu wahać się będzie w przedziale 5-15 mln zł.
Projekt pierwotnie ruszyć miał jesienią tego roku, ale prace nad nim przesunięto. Powód - podczas pierwszych testów internauci odrzucili część rozwiązań.
Punktem wyjścia nowego portalu były internetowe projekty amerykańskich telewizji, choćby NBC.
Jak pisze GP będzie to pierwszy na tak szeroką skalę projekt internetowy z udziałem ogólnopolskiej telewizji i lidera rynku internetowego wśród portali. To ma być projekt, który umożliwi synergie TVN i Onetu (w takich dziedzinach jak sprzedaż, marketing, promocja i sprzedaż detaliczna), które z czasem będą miały przełożenie na wynik finałowy.
Największa synergia będzie polegać na stworzeniu wspólnej oferty handlowej, łączącej silne strony TVN i Onetu.