Poznajcie następcę "Magdy M."

Dziennik /
https://www.filmweb.pl/news/Poznajcie+nast%C4%99pc%C4%99+%22Magdy+M.%22-39898
We wtorek ruszają zdjęcia do nowego serialu TVN. Stacja chce powtórzyć sukces ?Magdy M.? i sięga po sprawdzony przepis. Znowu będzie to historia poszukiwania miłości. Tym razem jednak gonić będą za nią farmaceuci, dziennikarze i informatyczka.

"To będzie opowieść o pięknych 20-, 30-letnich niepoprawnych marzycielach, którzy na różne sposoby próbują odnaleźć się w życiu, szukając przyjaźni i miłości. Trochę romantyczna, trochę obyczajowa, z dawką dobrej ironii" - zapowiada Dorota Chamczyk, producentka ze strony TVN. Zastrzega jednak, że nie będzie to kopia "Magdy M.?.

"Nowy serial będzie miał podobny klimat, ale mamy tu innych, młodszych bohaterów i inne konfiguracje męsko-damskie. Żadna z postaci nie będzie się wysuwać na pierwszy plan, tak jak tytułowa bohaterka w poprzedniej produkcji. Nasi bohaterowie to grupa przyjaciół" - tłumaczy.

Realizacją zajmie się ekipa od "Magdy M.". Scenariusz pisze Radosław Figura, zdjęcia robi Jarosław Żamojda, a nad produkcją czuwają Dorota Chamczyk, Dariusz Gąsiorowski i firma Akson Studio. Nieoficjalnie wiadomo, że nawet pora emisji ma być ta sama. Nowy serial ma zadebiutować wiosną i być emitowany we wtorkowe wieczory. Reżyserem tym razem nie będzie Maciej Dejczer, ale Urszula Urbaniak. Choć zdjęcia ruszają już jutro, to twórcy nie wybrali jeszcze ostatecznego tytułu serialu.

W serialu zobaczymy Mateusza Damięckiego czy Rafała Królikowskiego w roli wiecznego kawalera, ale też Bartka Kasprzykowskiego i Martę Żmudę-Trzebiatowską, którzy grali w "Magdzie M.".

Partnerować im będą Agata Buzek, która wcieli się w młodą specjalistkę od informatyki, i Katarzyna Maciąg w roli młodej dziennikarki. Nie bez znaczenia jest też fakt, że jego bohaterowie to ludzie sukcesu - młodzi, wykształceni mieszkańcy wielkiego miasta spędzający wakacje w Portugalii. Choć stacja liczy na zróżnicowaną widownię, to właśnie tacy mają być również odbiorcy filmu.

"TVN jest do bólu konsekwentny. była kierowana do wielkomiejskich japiszonów, oglądała ją publiczność w wieku 16 - 49 lat (najbardziej cenna z punktu widzenia reklamodawców). Z nową produkcją będzie podobnie. To ma być serial do widzów z górnej półki, bo tacy przynoszą zyski" - tłumaczy Adam Szynol, medioznawca z Uniwersytetu Wrocławskiego.

Na razie zaplanowano 13 odcinków nowego serialu. Twórcy nie wykluczają jednak kontynuacji. Wszystko zależy od widzów.
Udostępnij: