Reklamy przy "Magdzie M." przyniosły TVN-owi 27,9 mln zł

Press /
https://www.filmweb.pl/news/Reklamy+przy+%22Magdzie+M.%22+przynios%C5%82y+TVN-owi+27%2C9+mln+z%C5%82-32605
27,9 mln zł wyniosły wpływy TVN-u ze sprzedaży czasu reklamowego przy serialu "Magda M." ? wynika z danych AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe netto bez rabatu).

Serial był emitowany od 5 września do 12 grudnia o 21.30. Najwięcej na reklamę przy "Magdzie M." wydała firma Ferrero, emitując 95 spotów za 1,53 mln zł, na drugim miejscu był GlaxoSmithKline - 0,9 mln zł, a dalej: PTK Centertel - 0,85 mln, Nestlé ? 0,84 mln, Unilever ? 0,84 mln, Henkel/Schwarzkopf ? 0,8 mln, Oceanic Cosmetic ? 0,72 mln, Polkomtel ? 0,65 mln, Beiersdorf-Lechia ? 0,61 mln, Masterfoods - 0,56 mln zł.