Mamy pierwsze skutki nieudanego debiutu "Call of Duty: Black Ops 7". Activision ogłosiło, że zmienia dotychczasową strategię dotyczącą wprowadzania nowych tytułów na rynek. Mniej "Modern Warfare" i "Black Ops"
Co ulega zmianie? Częstotliwość wypuszczania nowych edycji w seriach
"Modern Warfare" i "Black Ops".
Activision kończy z wydawaniem jednego tytułu po drugim. Jako powód podając rozczarowanie ostatnimi wydaniami.
Wiemy, że ostatnio seria nie spełniła pokładanych w nich oczekiwań. Chcemy, by sprawa była jasna: wiemy, czego oczekujecie i możecie być pewni, że to wam dostarczymy, a nawet więcej, w nadchodzących tytułach - czytamy w oficjalnym wpisie na blogu studia.
Jak dokładnie będzie wyglądała przyszłość marek
"Modern Warfare" i "Black Ops", tego dowiemy się dopiero w przyszłości, "w odpowiednim czasie".
W listopadzie na rynek trafiła gra
"Call of Duty: Black Ops 7". Tytuł nie spotkał się z ciepłym przyjęciem wśród fanów. Jednak ogłoszona zmiana strategi nie oznacza porzucenia marki przez Activision.
Studio zapowiada wręcz, że najlepsze dni cyklu "Call of Duty" są jeszcze przed nim i obiecuje nową erę, która pchnie do przodu cały gatunek. Zwiastun gry "Call of Duty: Black Ops 7"