Zakończony w minioną niedzielę sitcom '
Sex FM' oglądało w Czwórce średnio 259 tys. osób. Komediowa produkcja przegrała jednak z filmami emitowanymi w tym samym paśmie przez konkurencyjny TVN Siedem. Nieznane są na razie dalsze losy serialu.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, średnie udziały piętnastu wyemitowanych odcinków sitcomu wyniosły 1,58 proc. w grupie wszystkich widzów (4+). Lepiej było w komercyjnej grupie docelowej (16-49), gdzie ukształtowały się one na poziomie 2,18 proc.
Filmy amerykańskie, które w czasie "
Sex FM" emitowała posiadająca mniejszy zasięg od Czwórki satelitarna stacja TVN Siedem, wybierało ponad dwa razy więcej widzów niż serial TV 4 - 547 tys. osób. Mniejsza przewaga była w grupie 16-49.
Czwórka na spotach emitowanych przy serialu zarobiła w sumie 563 tys. złotych. (dane cennikowe nettu, bez rabatów)
"
Sex FM" to serial, którego akcja rozgrywa się w stacji radiowej. Sitcom opowiada o relacjach damsko-męskich wśród członków ekipy rozgłośni. Na razie nie wiadomo, czy powstanie druga seria produkcji.