Nowy serial komediowy telewizyjnej Czwórki
"Sex FM" ogląda średnio 372 tys. widzów. Zainteresowanie formatem maleje jednak z odcinka na odcinek.
Najwięcej osób zgromadził pierwszy epizod
"Sex FM" wyemitowany 2 września - wynika z danych przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research. Obejrzało go 565 tysięcy widzów przy udziałach na poziomie 4, 28 proc. Pokazany w ubiegłą niedzielę trzeci odcinek produkcji (o nowej porze emisji) śledziło 208 tys. widzów, zapewniając kanałowi zaledwie 1, 28 proc. udziału w rynku.
Widownia
"Sex FM" spada również w komercyjnej grupie 16-49. Średnie udziały po trzech odcinkach wyniosły w niej 3, 99 proc ( pierwszy epizod miał 7, 12 proc., trzeci już tylko 1,47 proc.)
"Sex FM"to krótka forma serialu komediowego, stworzona na licencji włoskiego
"Radia Sex". Akcja produkcji rozgrywa się w stacji radiowej. Fabuła formatu opiera się na ukazaniu relacji damsko-męskich, do których dochodzi wśród członków rozgłośni. Serial produkuje ATM Grupa, pierwsza serial liczy 15 odcinków.