Portal Wirtualne Media zlecił badania oglądalności polskich kanałów tematycznych. Na szczycie bez zmian: zwycięża TVN 24.
W porównaniu z 2007 rokiem TVN24 zanotowała wzrost udziału w rynku o 0,09 punktu proc. do poziomu 2,94 proc.. Drugi kanał w rankingu - MiniMini - zyskał 0,23 punktu proc. (0,89 proc.).
Na trzecie miejsce awansował kanał dla dzieci Disney Channel, który zanotował wzrost udziału w rynku o 0,37 punktu proc.. Na czwartej pozycji uplasował się AXN, który rok temu był dwunasty.
Oto dziesiątka najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w Polsce:
1. TVN 24 (2,94)
2. Mini Mini (0,89)
3. Disney Channel (0,72)
4. Eurosport (0,67)
5. AXN (0,65)
6. Jetix (0,6)
7. Discovery (0,59)
8. VIVA Polska (0,52)
9. Cartoon Network (0,51)
10. TVN Turbo (0,45)