całkiem nieźle zagrał w "Rozpustniku" i "Dumie i uprzedzeniu",może coś z niego będzie
5 lat później:D Rozpustnik, Ostatni legion, Dekameron, Chłopiec w pasiastej piżamie, Jolene, The Kid, Kołysanka dla Pi, 5 dni wojny i Homeland... czekam na kolejne produkcje z tym aktorem. Wszędzie zagrał inaczej i był w tym naprawdę dobry. Mam nadzieję, że jego kariera się rozkręci bo warto obsadzać go w rolach.