Film

The Quick and the Dead

1995 1 godz. 47 min.
6,8 35 506
ocen
6,8 10 35506
6 254
chce zobaczyć
6,4 8
ocen krytyków
{"rate":6.375,"count":8}
{"id":"9987","linkUrl":"/film/Szybcy+i+martwi-1995-9987","alt":"Szybcy i martwi","imgUrl":"https://fwcdn.pl/fpo/99/87/9987/7875944.2.jpg"}
Ellen przybywa do miasta Redemption, by wziąć udział w turnieju rewolwerowców. Zwycięzcą zostanie najszybszy strzelec, pozostałych czeka śmierć. Więcej Mniej
reżyseria
scenariusz
gatunek
produkcja
premiera
Film dostał 1 nominację
{"linkA":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeA","linkB":"/zostanwdomu?ref=promo_stayAtHomeB"}

Do małego miasteczka na Dzikim Zachodzie, rządzonego silną ręką przez Heroda (Gene Hackman), przyjeżdża tajemnicza Ellen (Sharon Stone). Z nikim nie rozmawia, czasem tylko patrzy dzikim wzrokiem, od którego przeszywa dreszcz. Kid (Leonardo DiCaprio), rzekomy syn Heroda, wiecznie otoczony wianuszkiem dziewcząt, bardzo interesuje sięDo małego miasteczka na Dzikim Zachodzie, rządzonego silną ręką przez Heroda (Gene Hackman), przyjeżdża tajemnicza Ellen (Sharon Stone). Z nikim nie rozmawia, czasem tylko patrzy dzikim wzrokiem, od którego przeszywa dreszcz. Kid (Leonardo DiCaprio), rzekomy syn Heroda, wiecznie otoczony wianuszkiem dziewcząt, bardzo interesuje się tajemniczą nieznajomą. Wkrótce Herod przyprowadza Corta (Russell Crowe), swego dawnego kompana, obecnie księdza. Między duchownym a Ellen od razu iskrzy. Rozpoczyna się turniej rewolwerowców. Cała czwórka bierze w nim udział, a zwycięzca może być tylko jeden. Zostanie nim najszybszy strzelec. Reszta będzie martwa...

boxoffice
$46 636 537 na świecie
$18 636 537 w USA
$28 000 000 poza USA
budżet
$32 000 000
studio
TriStar Pictures (przedstawia) / IndieProd Company Productions / Japan Satellite Broadcasting (JBS) (współudział)
data produkcji
1995
tytuł oryg.
The Quick and the Dead
inne tytuły
Szybcy i martwi Polska
Quick & Dead Japonia
Więcej...
Liam Neeson był pierwszym kandydatem do roli Corta.
David Arquette był brany pod uwagę do roli Kida, Matt Damon natomiast ją odrzucił.
Na okularach Ellen widać logo firmy ARMANI.
Ekscytujące zwycięstwa, dramatyczne porażki – to są atrybuty rywalizacji sportowej, rozbudzające emocje kibiców na całym świecie. W piłce nożnej nieraz o triumfie drużyny ... więcej
zdaniem społeczności pomocna w: 83%
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych